Linkek a témában:
Hungary Card
A Magyar Turizmus Kártyát kétféle módon használhatja. Vannak olyan kedvezmények, amelyeket egyszerűen a kártya felmutatásával kaphat meg - azaz az érvényességi időn belül korlátlanul élvezheti -, míg más esetekben ez néhány alkalomra korlátozódik, ekkor a kártya mellett található szelvényfüzet megfelelő értékszelvényének leadása szükséges az olcsóbb, vagy ingyenes szolgáltatás igénybevételéhez.
Itthon - Elkészült a külpiaci stratégia
A Magyar Turizmus Zrt. szándéka, hogy külföldön olyan hatékony marketingmunkát végezzen partnereivel, amelynek eredményeképpen a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma és a beutazó turizmusból származó abszolút és fajlagos bevételek egyaránt növekednek.
A Magyar Turizmus Zrt. az összes marketing-költségvetésének csaknem kétharmad részét külpiaci marketingre fordítja.
Kistérségek, települések marketing kérdései
A tanulmány a témakört érintő tanulmánysorozat része. Az előző – a Turizmus Bulletin III. évfolyam, 1999. évi 3. számában megjelent – tanulmány ismertette a turizmus versenyképességi tényezőit, a kistérségi, a településszintű turisztikai marketing vezetési folyamatát, annak egyes fázisait és azt követően részletesen tárgyalta az elemzési fázis tartalmi és módszertani kérdéseit. A tanulmánysorozat e helyen tárgyalandó II. részének tárgya a tervezési fázis, ezen belül a stratégiai tervezés fázisa. A tanulmánysorozat következő része esettanulmányként bemutatja egy magyarországi – több kistérségből álló – térség turisztikai marketing tevékenységének vezetési folyamatát.
Stratégia Marketing Célok és Operatív Programok
Jelen programcsomag Csongrád megye Területfejlesztési Koncepciója alapján készült a Megyei
Önkormányzat megbízásából. Azt tűzte ki célul, hogy marketing eszközök segítségével támogassa
a fejlesztési elképzeléseket. Nem helyettesítője tehát más dokumentumoknak és ezért műfajában is
különbözik. Alkalmazásra készült, olyan körülmények között, amikor az alkalmazások elindítását
csak az önkéntesség szavatolja. Bízunk abban, hogy megyénk minél több szereplője számára
jelenthet hasznos segítséget egyéni boldogulásához, és ezáltal járul hozzá az egész megye
életminőségének javításához. Hiszen megrendelésével ez volt a Megyei Önkormányzat és
megírásával ez volt a szakértői csoport célja.
Tata város turizmus stratégiája
A turizmus stratégia elssorban Tatára vonatkozik. A turizmus szakterületével
összefüggésben azonban egy város saját környékével együtt nagyobb vonzert
jelent, a turisztikai piacon jobban eladható, mint önállóan, ezért a stratégia
figyelembe veszi Tata környékét, ill. a környék turisztikailag vonzó, illetve jó
adottsággal rendelkez településeit is.
A stratégia akcióterülete magába foglalja Tatán túlmenen a következ településeket
is:
Baj, Dunaalmás, Neszmély, Dunaszentmiklós, Kocs, Szomód, Tardos, Naszály,
Vértestolna.
Meghatározás
Stratégiai marketing a turizmusban, vázlatok, tanulmányok, step by step dokumentumok