Linkek a témában:
Magyar reklámfilm nyert második díjat Berlinben
Második helyezést ért el a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) Hungary Smiles című Magyarországot bemutató, 7 perces promóciós filmje a berlini turisztikai vásáron a Das Goldene Stadttor elnevezésű nemzetközi turisztikai reklámfilmversenyen.
Marketing teszi a turizmust
Románia turisztikai vonzerejét rövid távon Erdély jelenti
Kali Zoltán: fejlesztési stratégia nélkül azzal kell majd beérnünk, hogy "mindenünk megvan ahhoz, hogy jók legyünk..."
Nem csak a pénz dönti el, mennyire jó
Viszonylag szerény pénzügyi erőforrásokkal is lehet hatékony országmarketinget folytatni - mutatnak rá a Világbank szakemberei 181 ország és 32 város, tartomány befektetésösztönző ügynökségeinek vizsgálata alapján.
Országmarketing helyett valódi versenyképességet
A megosztott szolgáltatóközpontokkal (Shared Service Center) kapcsolatos kérdések álltak annak a nemzetközi fórumnak a középpontjában, amelyet április végén Pozsonyban rendeztek kereskedelemfejlesztési ügynökségek, városvezetők és számos, a témában nemzetközi tapasztalattal rendelkező multinacionális vállalat részvételével.
Országmarketing 2009-re
A Magyar Turizmus Zrt. a szeptemberben elkészített 2009-re szóló előzetes marketingtervét a pénzügyi világválság miatt októberben szerényebbre hangolta, és elsősorban a belföldi piacra, valamint az ígéretesnek tűnő, szomszédos országok küldőpiacaira csoportosított át forrásokat. Áprilisban a válság további hatásainak tükrében újra átnézik, és ha szükséges, aktualizálják a tervet.
Meghatározás
Országmarketing, országimázs, ország brand